Busreis 21 mei

Busreis doorheen Waals – Brabant

–    Bezoek met gids van de befaamde klooster ruïnes in Villers-la-Ville

–    Warme maaltijd: stoofvlees met frieten of vegetarisch

–    Begeleide wandeling doorheen Waver

–    Bezoek met degustatie van brasserie “Jandrain-Jandrenouille”

–    Avondmaal in het restaurant ‘Le Neptune’ te Jodoigne

Een gedachte over “Busreis 21 mei

  1. Beste bestuur, vrienden leden,

    Tot mijn grote spijt kon ik er wegens dringende familiale omstandigheden niet bij zijn.
    Mijn oprechte excuses daarvoor.
    De resultaten van deze prachtige uitstap zal ik dan wel via de geëigende kanalen moeten vernemen zeker?
    Ik hoop wel dat jullie mijn voorafbetaling van 55 Euro willen terugstorten.

    Herman

Geef een reactie

